Raaaaaaaaaaaaaaaaastlös!

ehm, så sitter man här. Väääldigt rastlös. Bajs, vad tråkigt.
Ska försöka få tag på lovisa och fråga om hon vill göra nåt men jag vet inte om hon kan!

Jaha, vad ska man skriva då............................................................Jag hade feeeta skön skoldag idag.
Först engelska då vi hade beting och då satt vi i bibblan och jobbade. Sen typ en kvarts NO för sen gick jag o hedda till maten där vi skulle stå, i disken assåå..Sen slööt jag!
Skönt skönt.


såå här såg jag ut i går när jag skulle till vår granne som fyllde år, om nån undrar! :)

nu ska jag gå ut och upptäcka världen ännu mer än vad jag redan kan... ! :) nu vet jag inte vad jag babblar om men jag ska iallafall gå nu :)

ciiao


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vännen och förlåt att jag inte hört av mig. men de sista gick typ för 20 min sen, så jag tänkte att det inte var nån idé.<3

2009-05-29 @ 22:16:17
Postat av: Amanda

Haha, så du missade orienteringen? ;D

2009-05-29 @ 23:07:18
URL: http://mandee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback