Soaré-09

Då var det dags för soaré i igen då:). Förra gången var jag med i en liten teater, det var kul! :)
Det var alltså soaré ikväll och dom var duktiga. Jag tycker fortfarande att det är för högt och man hör knappt vad dom sjunger..aja!

Idag har jag städat hela dagen, skönt att ha det gjort!
Sedan var jag på shoppingrunda med johanna som nu är hemkommen och belåten efter sin beyonce resa;)
Jag köpte ett par skor och ett diadem.
Sen hittade jag och johanna ett par jääääääääääätte snygga skor som vi deffenitivt ska köpa i morron! haha..

Imorron börjar jag nio och efter skolan ska jag in på stan alltså igen för att köpa skorna. Sedan imorron kväll ska jag och johanna sova över, kul kul! :)

Jag har typ inte så nya bilder på den här datorn så det blir bara någon, eftersom jag ska ha med en bild i varje inlägg. ;)


Valdermarsvik-08, saknar!! :(

kram

Kommentarer
Postat av: Joel

Hej! Jag har lite tråkigt. Det är ju så att du brukar tjata om kommentarer till din blogg, och det gör jag med, så därför tänkte jag ge dej.. typ den längsta du någonsin fått? Är det okej? Bra. Hoppas du går in på min blogg och kommenterar någon gång också, vore väldigt stiligt gjort av dej. Mm, snart är det pirr i magen klump i halsen, nej inte förrens på måndag ;) ! Jao, nu är det bara så att man vill ju inte drabbas av skrivkramp men det är nog ingen fara. Jag gillar låten "About You Now" av Sugababes.. :S Man ba okej.. I alla fall, jag undrar om du kommer läsa hela den här kommentaren? Jag tror faktiskt det för du är ju så jädrans nyfiken. Jag känner att det borde räcka snart.. Nej då, lets fortsätta ett tag till. Du får väll ta en fikapaus om du inte orkar.. Oj vad allt helt plötsligt blev omoget.. Jao, vad gör du och johanna just nu? Hmm....... kanske snackar skit om mej? Vem vet, vem vet? Jaha, vad kan man mer säga.. Inte mycket! Tjao!

2009-05-15 @ 22:04:23
URL: http://joeeel.blogg.se/
Postat av: Lovisa

VALDEMARSVIK<3

2009-05-18 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback