Söndag

hejsan.
Igår hade joel och johanna fest i lokalen. Det var kul. VI såg robinsson finalen, tog bilder och massa annat. Vid elva gick vi ut och gick, vi gick typ till rimi, sen skulle amanda hem och då sa jag att jag också kunde gå hem så hon inte skulle känna att hon var den ända som gick hem!

Nu ska jag o mamma till en släkting som har konfirmerat sig, på lunch.

Här är lite bilder från i går:


Åå vad jag älskar den här bilden, det ser ut som jag har klippt in massa olika bilder, men det är en bild! :)
Från vänster: Joel, Anna och Nellie


Hopp! Jag älskar hopp bilder som ni kanske har märkt! :)


Johanna, Jag, Joel och Fanny!


Nellie, Amanda, Joel, Fanny, Johanna och Jag. HALSJÄRNARNA som vi kallar oss!

Nu får det vara nog med bilder, har tusen till från kvällen med det orkar jag inte ladda upp.

Ha en skön dag i solen allt folk för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback