Tiisdag!

Hejsan, kom precis hem från skolan.
Idag har det varit en ganska lugn tisdag. Hade inte så jätte många lektioner och sen slutade vi klockan 2. På matten gjorde jag klart mitt NO prov, jag hoppas iallafall på ett VG :)

Igår var jag och johanna på stan.
Jag köpte en väska och ett par solglasögon och johanna köpte en mascara.


Väska från HM 179:-
Solglasögon från Kappahl-79:-



Dagens outfit:


Vitt linne från Gina Tricot
Vit T-shirt/tunika från BikBok
Svart kofta från Gina Tricot
Blå/Vit randiga leggings från Gina Tricot
Armband från HM
Väska från HM

Nu är Johanna i stockholm för hon ska se Beyonce, saknar henne:(
Men hoppas hon har det kul..

Kraaaam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback