Förlåt..

..assså jag orkar faktiskt inte lägga in bilder från dagen. Det tar sån jäkla tid, haha! hoppas ni inte blir ledsna, hahah! :P

Har vart på sång. Det var trevligt de.. Vi har satt upp ett mål, vad vi ska jobba med osv :)

När jag kom hem så åt jag. Sen fortsatte jag på min No. Jag känner att jag prioriterar den vääldigt mycket just nu. Eftersom vi har haft skit mkt i skolan har jag nästan glömt att det snart är jul och man måste börja skriva önskelista. Det är sjukt igentligen, jag som alltid vart ute i så god tid när julen börjar närma sig, men i år har det varit helt annurlunda :S

Aja, nu har jag lagt No:n åt sidan ett tag och sitter inne på facebook och lite annat. Ska kolla runt lite på nån skidjacka jag vill ha, höhö :P

Puss och kram, skumbanan!


Ååh, vad jag lääängtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback