"Fråga Olle", ni vet..?



Ni vet han som brukar va med på kanal 5 i "fråga olle", asså själva han var på skolan idag. Först så hade han som en "föreläsning" sedan svarade han på frågor som eleverna hade ställt. Lisa och Lovisa såg första föreställningen och dom åt sedan med oss i matsalen, trevligt trevligt :) Sedan vid 1 så kom Ellinor och dom, så då satt jag med henne och Josse och såg :) Jo, på tal om Ellinor och Josse så ska vi se New Moon på lördag. Så jag måste verkligen hyra första filmen i morron, hehe :)
Aa, juste på musiken så spelade jag upp och sjöng för lars, shit vad nervös jag var, men det gick skit bra!! Så nu har en sten lättat från mitt hjärta ;)

Efter skolan så var det dans. Åt lite sen stack jag iväg. Först hade vi madde, fast vi egentligen skulle ha sara. Så vi dansade michael jacksson danserna så fick vi lära oss en ny. En timme höll det på, och jag typ död efter, skit jobbigt! Sen var det disco!! Så efter det så var jag ännu dödare!!! :S

När jag kom hem åt jag lite och så pluggade jag lite för vi har tyska prov i morron, hjäälp!! Okej, det kommer kanske gå bra :)

Juste! Sen i morron ska jag ta svinis sprutan, hjälp igen!! :O Men jag är inte så rädd för sprutor men eftersom alla säger att dom får skit ont i armen efter blir jag lite rädd, höhö :D

Blev ett ganska långt inlägg, så om du har kommit hit har du varit duktig, hehe :D
Nu blir det SOS Gute, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback