Freedag mina vänner!! :)

Yes, ääntligen fredag, igen! Veckorna går verkligen super duper fort vilket är väldigt skönt :)
Lämnade in mitt No arbete idag, först i klassen, höhö :D

Hade lucia träning direkt på morronen. Sen No. Svenska. Lunch. Språk och sist matte :)

Efter skolan skulle jag vänta på Johanna så jag störde dom lite på deras spanska, hihi:)
Tror johanna, ida, zandra och felicia blev lite små irriterade på mig! :D Skojj skojj!

När jag kom hem städade jag och nu är mitt rum kliniskt rent, najjs.

Ska träffa johanna ikväll och vi ska se idol, trevligt värre.

Tycker det har varit dåligt med bilder på min blogg på sista tiden, så därför får ni en dagens outfit nu! :)


Linnen-GT
Kofta-Cubus
Jeans-BikBok
Halsband-HM

Simma lungt people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback