KVÄLL !



HELLO PEOPLE !
Asså jag gillar det uttrycket, det är därför jag skriver det ganska ofta!
Om Jenny läser det här kommer hon bah: Har jag frågat..? Hahah! ;)

Ehm, ja. Efter sista inlägget har det inte hänt så mkt. Jag gjorde det jag skrev att jag skulle göra. Duscha och se tv. Nu hamnade jag här, förvånande?
Asså jag börjar bli fett förkyld. Usch, aja det gör inget. Eller jo, visst gör det nåt men, skit samma ;)
Jag känner verkligen hur kass jag är på att skriva intressanta inlägg. Lovisa min kära vän skriver så vackra (?), argumneterande texter. Som om en vuxen skulle ha skrivit dom. Okej, nu har jag gått till överdrift. Men hon skrvier bra iaf. LOVISA, OM DU LÄSER DETTA SÅ GILLAR JAG DIN BLOGG HÖRRE DU! :)

Fett tråkigt att sitta och läsa massa knas jag skriver, som det ointressanta jag just skrev där uppe.
Men en vettig sak kan jag ju säga. Imoorrn är det Freedag gott folk. Fredag är alltid bäst ! :) (tummen upp för det lilla du!) Ska städa sen senare träffa Elli pelli :) Och hjälpa henne och Josse att dela ut reklam. Deras lilla fredagsnöje som jag får vara med att dela på :)

Haha, väldigt intressant inlägg dethära, men som sagt; det är min blogg och jag skriver vad jag tyckeer och tänker:) Vilket inte alltid är så intressant att läsa!

SovGott alla små människor därute! :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hihi, tack så mycket anna! :) vad söt du är<3



men du, jag gillar din blogg ;)

2009-11-13 @ 15:41:57
URL: http://kickinavel.blogg.se/
Postat av: Lovisa

men vad är det som är så intressant med min blogg? :P

2009-11-13 @ 15:42:41
URL: http://kickinavel.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaha....har jag frågat? ;)

2009-11-13 @ 16:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback