LITTLE AND CUTE !

Måndag då. Fick världens skratt attack på So:n idag. Och då menar jag inte ett litet fniss och sen klart utan jag GRÄT! Haha, det är inte alls kul när man återberättar men allt jag kan säga var att Joel såg ut som en råtta(?). Förlåt Joel :) Lite skojj sådär !
Sen efter lunch var det skolbio GoodBye Lenin, helt okej film. Lite invecklad handling men det utspelade sig iallafall efter andra världskriget, när Berlin muren föll osv.

Efter den åkte jag hem. Åt nån frukt eller så. Sen cyklade jag iväg på dansen. Var dock inte med eftersom jag hade ont i foten. Men jag satt där på bänken och hängde med i danserna iallafall :)

Har pluggat lite engelska och tyska nu, skönt att ha det gjort!

Jo, på fredag ska jag träffa Lisa fisa. Trevligt värre hörre du :)

Puss på nosen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi kneippbyn :D

2009-11-09 @ 22:09:08
URL: http://hejhumor.blogg.se/
Postat av: sv:Hejhumor

Yey! :D haha, aa det är det! :)

2009-11-10 @ 15:06:20
URL: http://aaaannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback