LUCIA !

Hej! :)

Kan ju börja med att säga att vi var 13 personer i klassen idag. Ledighet, sjukdomar osv, berodde det på. Men det var feta skönt.
Vi började dagen med svenska. Höll seriöst på att somna för vi lyssnade på ett band som träning till nationella proven som vi ska ha sen i januari. Lite segt sådär.. Sen So, då pratade han bara. Sen matte, vi hade vikarie. Han luktade svett! Förlåt vikarien.. Men han va bra. Sen No men då va vi några tjejer inte med, för vi skulle på lucia träning. Det är inte bestämmt lucia än, men när vi har bestämmt så kommer jag ändå inte säga vem det är! Hah! :) Nej, men vi ska hålla det hemligt. Aa, sen så var det hemkunskap. Vi var 5 stycken! Höhö :) Jag jobbade med André vi gjorde grillade kyckling med klyftpotatis och morötter i ugn, fy attsingen va gott :)
Ja, sen var ju jag, André, Emma. T och Joel lite sega så vi var kvar typ en kvart och diskade! ;)

När jag kom hem så gjorde jag tyska och engelska. Känner verkligen att det börjar sitta nu vilket är skit skönt.

Sen i kväll ska danne hjälpa mig med No:n. Får väl se hur det går, förhoppningsvis bra!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback