Mycket !

Kom bara att tänka på hur sjukt mycket vi har haft i skolan nu den här terminen. Det har varit bland den jobbigaste period vi har haft. Alltså då menar jag med inlämningar, läxor, prov och massa annat! Har inte gjort annat på dagarna än att sitta och plugga. Sedan iväg på dans, sång eller fotboll.
Ska det va så? Har knappt fått någon tid till kompisar.
Efter praoen var det verkligen lugnet före stormen. Allt kom på en gång. Som tur är börjar alla prov och inlämningar och sånt bli färre och färre nu, vilket är väldigt skönt!!!
Som förra året innan jul. Hade typ klar hela min önskelista nu. Men nu känns det bara som jag har snabbt skrivit ner det jag har kommit på. Inte bra... Aa, men det är ändå ett litet tag kvar till julafton så jag hinner nog tänka igenom mer! :)

Vet inte om ni orkade läsa men jag var bara tvungen att skriva av mig lite.

Nu ska jag sova!
GodNatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback