MYS KVÄLL !

Nu sitter jag hos Lovisa, vi ska sova typ, NU! :)
Men kvällen har varit himlans mysig. Först flummade vi runt som vanligt hemma hos Lovisa. Sedan gick vi till Jonna där även Johanna var. Sedan kom även Rikard. Vi körde singstar och jag och Jonna ägde ut Johanna och Lovisa STORT! :D Sedan gick Rikard och Johanna och jag och Lovisa stannade ungefär till 1. Vi satt bara och drack te och åt mandarin och snackade om allt, skit mysigt! :)
Sen gick vi genom skogen hem :S. När vi kom till Lovisa så hade hon tagit fel nyckel så tror ni vi kommer in...? NEJ! Jaha, så det var bara att ringa och väcka hennes pappa så fick han komma och öppna :P Haha! :D

Nu ska vi nog sova, om det inte blir allt för mycket flum som jag inte tror eftersom båda är vädligt trötta!

Men tack allihop för en super mysig kväll! :) <3

GodNatt Visby, Gotland, Sverige, Europa, Världen!!


Yeay, den bjuder vi på! Vet inte om Lovisa gör det. Det återstår att se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback