Onsdag!

Skrev ju förut att jag och Lisa skulle cykla bort till ellinor och va med henne så vi gjorde det. När vi kom dit så gjorde vi itne så mkt, kollade i skolkatalogen och lite annat. sen så cyklade vi bort till team sportia för ellinor skulle beställa en tröja. Vi gick in på klädhuset och skokanonen också fast det inte var inte så jätte kul :P

när vi kom hem så satt vi upp skit fula frisyrer på varandra, men vi blev riktigt snygga tillslut asså ;)
Sen körde vi kurragömma, haha, vi är roliga :D sne åt vi fruktsallad och glass och massa annat gott, blev jätte mätt men det var jätte gott :) vi hann inte göra så mer sen för klockan hade hunnit blivit 3. Så jag och lisa cyklade hem och nu är jag här..
har tagit lite bilder som jag kanske lägger in sen..

ska på sång snart, sen när jag kommer hem ska jag nog plugga lite..

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback