PLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGG!

Asså shit, jag har suttit och pluggat sen jag kom och det var klockan 3. Först No i typ 2 timmar, sen matte :S Jätte jobbigt men det är skönt att ha det gjort. Jag är nästan skrivit klart min No, ska bara skriva argumentering och utvärdering så är jag klar sen, skiiit skönt :)

Ska bli skönt att få träna ikväll, tänka på nåt annat än plugg ett tag!

Idag hade vi hemkunskap, tycker det är kul. och vår grupp är bra också :) Jag gjorde med Julia och vi gjorde bröd med keso och morötter, smakade inte av det så mkt men gott var det ;)
Sen hade vi vikarie på svenskan också, ska typ ha det hela veckan :S Lite små jobbigt!

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen byta om inför träning!

Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Aww, tack :) <3

2009-11-24 @ 22:45:12
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback