Sämst dag?

hej!
Bärjan av dagen var sämst. Men tillslut vände det och blev bra :)
Började på matten, där jag fattade nadaa när Birgitta stod och förklarade för mig..! :S
Sen hade vi No, ¨då hade jag skrivit skit mkt hemma på arbetet. Så kommer jag till skolan så finns det inte. Fick lite lätt panik om att det skulle vara borta ! Sen So, svarade på massa frågor, sådäär kul kan jag ju säga.

Precis innan svenskan så skulle jag lämna min ring i skåpet. Lägger den på hyllan men kommer emot med börckerna så den ramlar ner. Och såklart ska den hamna i nån springa som leder ner till golvet under skåpet! PANIK på hög nivå!!! Men gotlandsring liksom!!! Skriker på bosse och clas och dom bah: Aa, men då måste vi dra fram alla skåp och det står typ 15 på rad. Höhö, bravooo Anna!!
Dom säger att jag ska prata med Peppe så då gör jag det och han säger att han ska dra fram mitt och Julias skåp. När jag kommer tillbaka från gympan har dom tydligen gjort det men ingen ring och peppe i sikte. Så då tänkte jag att jag hämtar den i morron.

På tyskan så fick vi tillbaka våra prov! Tjoho, precis MVG, höhö :) Blev verkligen skiit glad för jag hade pluggat som en dååre!! 
Aa, när jag kom tillbaka från lektionen så ligger min älskade ring i mitt skåp. Peppe hade då alltså lagt den där efetrsom han har nyckeln till alla skåp!
Dagnes ros till han! :) 

Joo, nu när jag kom hem så fanns hela No arbetet  på datorn!! :D
Så turen vände typ efter lunch :)

Ojojj, jätte lång text men hoppas ni tog er tid att läsa!
Nu ska jag på sång, sen plugg...


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback