SATURDAY !


Oj du, oj du! Old times på G! :D

Hello people!

Idag vaknade jag upp hos Lovisa då. Vi åt frukost sedan stjussade hon mej hem eftersom hon skulle till kyrkan. När jag kom hem smsade jag Lydia så jag åkte till henne. Först åkte vi till säve där det var prisutdelning i Visby Aiks KM, som jag inte var med på. Lovisa fick pris den sötnosen<3 Hennes pappa hade lurat henne att hon skulle va med på TV för att komma från kyrkan, men det visar sig att hon får pris i stället!
Och det har hon förtjänat, den finaste personen på jorden :) <3

Ja, sen åkte vi vidare ner på stan och jag köpte en kofta på halva priset (förvånande att jag handlar på REA..? NEJ! :D) Sen gick vi runt lite sen skildes vi åt och cyklade hem.

Ikväll ska jag bara va hemma och ta det lugnt för jag är ganska trött eftersom vi somnade typ halv 3 inatt :)

ByE!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha guuuud vad söt du var som liten! :D :D

2009-11-08 @ 12:33:18
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback