Skit mysig kväll !

Har haft en super mysig kväll hos Ellinor och Jossefine. Vi började dela ut reklam, det gick ganska snabbt. Dom sprang runt och lämnade posten i brevlådorna och jag drog vagnen ;)

Sen gick vi hem till Ellinor och bunkrade upp massor av godsaker. Vindruvor, chips, salta pinnar, choklad och massa:) Vi såg idol, men efter ett tag blev det lite lång tråkigt så vi gjorde massa andra grejer. Dansade och lyssnade på musik. Sen så gick Ellinor och Josefine ner i spagat och då blev jag avundsjuk och satt och stretchade som en galning medan dom skrattade åt mig ;) Se gjorde vi en massa andra konster och tog bilder, haha! :D Lägger ut dom i morron orkar inte nu.

Sen vid 11 ungefär cyklade vi hem. Josse följde mej en bit. Skit snällt för jag var verkligen as rädd eftersom klockan nästan hade hunnit blivit halv 12 innan vi kom iväg. Men jag kom hem hel och hållen iaf ;)

Har duschat av mig nu, för jag kände att jag behövde det ;) (jag vet att klockan typ va kvart i 12 då, men what ever :D)

Nu ska jag sova.

GodNatt! <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack för en väldigt trevlig, mysig och rolig kväll!! Toppenkul!! :D

2009-11-14 @ 12:58:22
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback