So prov och plugg !

ääääntligen så är so provet över. har vart skit nervös inför det men nu är det gjort :) gick ganska bra och jag hoppas på bra betyg :)

jag känner att jag har varit väldigt glad idag. både mot lärare och elever. har typ hälsat på alla lärare, så tummen upp för det :) sen stod vi i korridoren och jag krusade några i klassens hår! haha:D lite busigt ;)

kom hem och fick efter ett tag reda på att det inte var nån träning och jag som var taggad.. aja, går kanske ut och springer sen men det är så jäkla mörkt så jag får se hur jag gör.

nu sitter jag och skriver på min no uppsats som ska va inne nästa fredag, så jag har ett tag till på mig ;)

nu måste jag fortsätta, ska laga mat också, sen senare kommer lisa fisa lingon prutt (moget anna, moget, haha :D) nej, men det blir trevligt att träffa den lilla skitungen<3

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback