SÖNDAG !

Tjo :)

Imorse ringde klockan 7, shit vad jobbigt det var att gå upp asså, jag hade gärna velat sova typ 100 år till! :)
Aja, kom upp tillslut, åt frukost sen står jag och borstar tänderna så får jag ett sms från lovisa: Vi åker nu :)
Ajj du, jag var ju inte precis klar, haha! Men det löste sig till slut :)

När vi kom dit så var klockan 8.15, nej, alla såg ju inte ut som zoombies, nej! :O
Vi spelade vår första match mot IFK Visby, vi var ganska bra med dom vann tillslut med 3-1. Sen var nästa match klockan 11.40. Så mellan där så åt vi och knäckte ryggar, mohaha! :D Nej, men lite allmänt craziga saker! :S
Aja, sen var nästa match då mot När! Asså bajs, vi var fett bra men dom vann med 1-0. Men det är smällar man får ta. Nästa SM-kval är nån annan helg och då ska vi vinna!!

När jag kom så duschade. Sen så pluggade jag SO. Mamma hjälpte mej, så det gick väl ganska bra:P Men det är ett tag till provet så det är lugnt än sålänge!

Sen åt vi smörgåstårta eftersom det är farsdag :) Gott dé!

Ja, snart ska alla 4 på bio och se Så olika! Trevligt trevligt :)

Tjiao!


Foto: Jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback