They don´t really care about us !

Hej alla barn, ungdomar, vuxna, tanter, farbröder, ja, ni som läser denna intressanta blogg !
Tänkte beskriva min dag i några korta drag.

*Hej, jag är förkyld -_-
*Skola-vill säga plugg, plugg, plugg...ja, vad gör man i en skola..?
*Fick reda på att jag ligger på topp-5 på HELA skolan med att säga hej till vår korridorvärd Mats! Dedu! :D
*2 timmars dans, varav 1 timme disco. Vilket är väldigt jobbigt eftersom jag är förkyld.
*Mat

Ja, dagen hittils. Juste, vi hade en lite diskusion ifall hittils stavas; hittils, eller hitentills, hmm! För mig lutar det nog mot det första alternativet..

Ska snart duscha av mig, sen blir det SOS Gute med godis, haha! Mums :)

Intressant inlägg, I know!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback