THIS IS IT !

Asså jag har alltid tyckt MJ har varit läskig. Alla operationer han har gjort och så. Jag kommer ihåg för några år sen när jag och Joel var fett rädda för honom :S :P, höhö! Vi var ju lite som vi va då ;) Men efter den här filmen har jag fått en helt annan uppfattning av honom..

Till filmen då. Den var ju mer som en dokumenter men as bra. Man fick se alla repitioner dom hade gjort innan hans stora konsterter han skulle ha i somras. Och han är så grymt bra alltså! Jag har aldrig vetat hur hans personlighet är, men det fick man verkligen veta i filmen. Han verkar liksom vara världens snällaste person och han bryr sig verkligen om allt och alla. Alla skumma rykten om honom fattar jag inte...

När jag satt där och såg kunde jag inte fatta att han är död. 50 konserter med han hade varit slutsålt, och dom hade övat så sjukt mycket, så dör han liksom. Det är helt ofattbart!

Så dom som inte har sett ska se den! :)



/Anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback