TISDAG !

Hejsan gott folk! :)

Idag hade vi vanliga lektioner fram till 10. Då skulle elever från Donner sjunga och spela för oss. Innan man gick in i aulan tog dom en bild på en. Och jag gick in med Jennie. Asså shit, såg as konstig ut. Sen visade dom bilderna på en storbildskärm på väggen under "konsterten" så alla nior och några åttor fick se :S Haha :)
Dom var itne så jätte bra. En började dricka vatten mitt under framträdandet, man bah: HALLLÅÅ!!?? :S
Aja.. Sen rullade dagen på som vanligt. På slutet hade vi liten grupp med NO eftersom dom andra hade HK. Då labbade jag, Natalia och Jennie. Vi skulle sätta eld på olika salter så det blev färger:P

Nu ska jag typ träna på engelskan, sen ska jag laga mat. Köttfärsås med spagetti som vanligt!
19.30 är det fotbollträning- Ute, fett kallt :S

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback