Trevlig afton! :)



Haha, fin rubrik där, afton o allt! haha, aja ;)

Var dans idag då. På den där galan vi ska dansa på ska vi ju dansa massa olika danser, men en dans som jag har lärt mig nu allt ska jag inte dansa, bara 5 sycken! :( Aja, hoppas jag får dansa nån annan rolig då :)

Sen efter dansen så hjälpte danne mej med lite matte o no, haha! Jag förstår inte allt jämt ;)

Johanna kom hit vid halv 9 ungefär, vi satt vi datorn och pratade och lite så, mysigt värre hörre du :) <3

Och nu vill jag ha ny design, mahaha! Blir ni förvånade????????????????????? NEJ! :D

Vi hörs i morron, puss på stortån!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, NP & J bilderna är ju för roliga:P jag döööör!!

2009-11-24 @ 16:08:54
URL: http://jujuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback