Twilight äventyr !

NEJ, jag har inte sett filmen än men nu finns den här, i mitt hem! :) Ska se den efter idol. Det måste jag verkligen göra eftersom jag ska se tvåan i morron :P

Men att få tag på den där filmen var inte lätt inte...

Vid 5 cyklade jag och emma upp på rimi, med hopp på att hitta den där..Men icke. Vi frågade i kassan och hon segade sig skit mkt och sa att dom hade den men nej det hade dom inte, gaaah!
Ringde Lovisa, jo dom hade den! Halv 6 cyklar jag från rimi, genom alla läskiga gråboskogar, hjäääälp! Skit läskigt :S När jag kommer dit river dom ut alla miljontals filmer dom har, men tror ni dom hittar den, NEEJ! Sur som ett bi åkte jag därifrån, genom typ nästan hela stan och bort till schell. Väl framme, lite halv svettig, (fräääächt!) så hittade jag filmen. Drog åt mig den, betalade och cyklade där ifrån. Ja, väl hemma var jag halv 7! En och en halv timme tog det att få tag på den där förbaskade filmen! Och tänk om den nu inte är bra heller...? :S
Eftersom alla är typ kära i den så hoppas jag ju såklart att den är bra! :)

Nu är jag helt slut och pizza väntar-mums!

Puss


Kommentarer
Postat av: amanda

det var nog värt det du ;)

2009-11-20 @ 20:44:31
URL: http://mandee.blogg.se/
Postat av: Lovisa

"sur som ett bi" ? ;P



du var ju inte så sur sa du ju, haha. :P jag kanske hade rätt iaf ? ;)

2009-11-21 @ 23:23:47
URL: http://kickinavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback