VOLLEYBOLLTURNERING + BILDER !

Hejsan allihop, hoppas ni har haft en bra måndag, det har jag haft :)

Idag hade vi volleyboll turnering i skolan. Vi träffades 07.20 för att krusa hår, fixa oss mm. Det var skit kul verkligen, trodde faktiskt inte volleyboll vara så kul :)
Första matchen förlorade vi på grund av att det var lite oseriöst. Men till andra matchen blev vi bättre och det gjorde att vi gick vidare till semifinal. Där förlorade vi dock och fick spela om tredje-fjärde pris. Efter mycket om och men fick vi möta 93 men det blev lite krångel så dom var bara tre från sitt lag. Och från vårat lag var vi bara fyra på grund av att några hoppade av lite sådär. Men vi mötte dom iaf med tre spelare men efter ett tag så kom det en till så vi spelade fyra mot fyra. Den matchen var roligast :) Och vi vann den så vi kom 3:a. Det tycker jag är ganska bra av sju klasser. Förästen var det 97:orna som vann, grattis till dom :)

Efter lunch så var turnerigen slut och vi såg en klassrumsteater. Det var två olika perosner som var som vikarie i klassen så berättade dom lite olika saker och skådespelade, dom var verkligen super duktiga :)

Sen dans, jazz. Ganska kul, vi besätmde kläder till uppvisningen och så..

När jag kom hem åt jag sen pluggade jag lite So eftersom vi har prov i morron-hjälp! Aja, men det går säkert bra:)

Nu ska jag lägga in bilder sen duscha.
Pusshej!










Vadå, hej det ser ut som att jag inte har något ben! :S







Nu orkar jag inte ladda upp fler, hoppas ni är nöjda!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha anna vi gör samma min med munnen fast tvärt om;)

2009-11-16 @ 21:11:33
URL: http://jujuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback