Blååst!

Kom precis hem från praoen. Fick sluta lite tidigare eftersom jag ska på sång idag :)

Asså i morse när jag cyklade till praoen det blåste så jäkla mycket asså!:O jag hade mössa och den blåste typ av så jag fick cykla utan så mina öron var typ istappar när jag kom fram :S

Men idag fick jag ju vara reporter till en hovslagare. Men innan det var vi i eskelhem och intevjuade en gubbe som hade en damm, och det blåste så jääkla mycket där uppe så jag vet asså inte hur mkt, har aldrig vart ute i sån blåst förut, och fyy tusan vad jag frös. Dom hade typ stövlar och dunjacka, och där stor jag i gympadojjer och skinnjacka, man ba: ooooooooooookej! :S

Sen åkte vi till hovslagaren i sanda. Var faktiskt inte ett dugg nervös och det var inte alls svårt att ställa frågor och skriva och sånt. Sen skulle vi ta bilder och då blåste jag bort en gång till!!Gaaaaaaaaaah! :S
Sen när vi skulle köpa lunch på guteskolan så mötte jag jennifer där :) <3

Aja, nu är jag hemma och välbehållen iaf :) Johanna desperat smsar med mig, som vi brukar göra när vi har tråkigt :) Så johanna, nu har jag bloggat om dig :) <3

Ska som sagt iväg snart.. Det blev ett ganska långt och ointressant inlägg, men det får man ta !

Hejdå


En liten spontan bild sådär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback