Det är dags för fredagmyyys! :)

Hej hej!
Ååh, vad skönt att det äntligen är fredag :)

Igår så var det ju först hip hop sen disco, danserna är as ruuliga :)
Sen direkt efter åkte jag och pappa till mässan. Vi gick runt och kollade lite så nu vet jag nog vad jag ska gå :)
Så träffade jag även Lisa, lovisa och ellinor :) Först tog jag och ellinor foto sen så tog alla fyra, dom finns på facebook! Lägger kanske upp dom sen :)

Idag så ska jag först på praoen då, pappa stjussar mig eftersom det blåser så himla mkt, tack pappa :) <3

Efter så ska jag va med lisa, ska städa först så hon får hålla mig sällskap, haha :D
Vet inte om vi ska sova över lr nåt.

Puss hej :)


Lääängtar till Juuul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback