En dag med L.A.M !

L.A.M står för Lisa, Anna och Märta, kan jag ju bara börja med att säga! :)

Ja, jag började med att åka bort till Lisa, där även Märta var. Jag hade aldrig träffat henne men hon var en super gullig tjej :) Dom satt då och försökte locka Lisas hår med en platttång som gick sådäär kan jag ju bara tillägga ;)
Sen åkte vi till pastavagnen som var en "överraskning" för Märta. Lisa hon är lite galen med sina idéer hon :P Där åt vi mat och skrämde bort en kråka!

Sedan cyklade vi vidare in mot stan. På VeroModa hittade jag en söt tröja som som hade kostat 100:- men kostade 30:- så jag köpte den :)
Sen gick vi upp mot öster och kollade lite där. Sedan bjöd Lisa mej och Märta på lite fika på ringduvan, tack sötnos<3. Sedan flummade vi runt där uppe! :P
På Vila testade vi även massa grejer och vi alla hittade något vi ville ha men det blev att vi kom tomhänta där ifrån.
Sen runt halv 5 så åkte Märta hem och jag och Lisa gick till våra cyklar på adelsgatan. Vi cyklade även förbi ÖB där vi köpte lite godis, hihi:)

Kom hem för ett tag sen och gör just nu ingenting. Tänkte ta bild på tröjan så får ni se den sen :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback