Fix Söndag !

Hej hej.
Just nu håller mina naglar på att torka, har målat dom oranga, lite fint sådär till hösten. Sen hade jag tänkt sätta fast blommor :)

Idag har jag som sagt fixat. Bestämde mig för att rensa ut skåpet på lilla toa där jag bland annat har mitt smink. Det var bara att ta ner allt på golvet och börja rensa. Mitt i allt ihop får jag för mig att göra om lite på mitt skrivbord, så då gjorde jag det :) Plus rensningen av skåpet då. Till slut var det klart, och himla fint blev det :)
Sedan kom lite folk hit och vi har fikat, dom är fortfarande här men jag sitter här :P

Ska kanske träffa lovisa sen, får se om hon orkar. Sen senare ska vi äta hos D&G :)

Kram på er!


♥saknar dig lydia, sötnos gullunge!!♥

Kommentarer
Postat av: Lisa Nilsson

Saknar dig Anna (:<3

2009-10-12 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback