Fredag och Lördag!

Nu tänkte jag berätta lite om gårdagen och dagen! :)

Fredag:
Gick ju sista dagen på praoen igår. Birgitta, min mentor kom och hälsade på. Även Johanna gjorde mig sällskap på lunchen, trevligt värre :) Slutade vid 2, då jag och Lovisa gick på stan. Hon kollade på skor och efter det gick vi och fikade på Skafferiet. Super myysigt :) Sen kom hennes kompisar filippa och Lia, så vi satt och pratade med dom medans dom fikade.
Sedan cyklade jag hem och städade lite.
Senare på kvällen såg jag och lovisa idol och hade det mysigt. Suuuper duper trevlig kväll, min lilla stönos :) <3

Lördag:
Hade inomhus träning på gråbo. 2 timmar. Började med styrka, fett jobbigt, men skönt sen efter :). Sen skulle vi göra massa knä övningar och då sträckte sig jag, åsa, emilia och kanske nellie på samma ställe, haha, lite komiskt ändå! ;) Så nu har jag aas ont på innerlåret! :S
har duschat och ätit och ska snart ner på stan med Lovisa, najjjjjjs! :)

Jag vet att jag är dåligt med bilder nu för tider, men det kommer inom kort :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback