GGN !

Vaknade först då. Åt frukost och fixade lite. Sen åkte jag på träning. Hann dock inte vara med på hela eftersom jag, pappa och Johanna skulle på GGN.

Jag åkte hem och bytte om sen åkte vi ut till tofta skjutfält där det var. Jag och johanna gick där och utforskade stället. Vi gick runt där och sen åt vi hamburgare till lunch, mums :) Ja, sen var det målgång och pappa intervjuade 1:an, 2:an och 3:an sen åkte vi hem. Trevlig dag tyckte jag :)

Nu är jag fett trött, så jag tänkte lägga mig på spikmattan men just nu ligger mamma där så jag får vänta :P
Sen ska jag duscha, och senare kommer Johanna och Emmas kompis Julia hit, trevligt :)

Lite bilder från dagen:

Jag kan ju börja med att säga att vi hade riktigt heeeta outfits idag!
See!


Nu kommer lite blandade bilder:


Yeah, såklart är jag och Johanna VIP gäster! ;)




Ja, det var lite bilder. Ska försöka bli bättre på att lägga upp fler bilder eftersom bloggen blir roligare då :)

Tjing!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback