God Kväll :)

Hejehej :)

I förmiddags åkte först, jag mamma och pappa till stugan och plockade ihop studsmattan och lite andra saker.
Sen efter det åkte vi hem.

När jag kom hem var jag med ellinor, hon fixade mitt hår och sminkade mig, sedan lockade jag hennes bruna hår, hon har färgat det, aaas snyggt :) Ni kan se bilder på hennes blogg friidrottellinor.blogg.se :)
Sedan har vi vart nu på kvällen, jag emma och ellinor va hemma själva. Och vi hade väldigt trevligt, dansade och sjöng/skrek ;), haha!!

Nu sitter jag och ser Skruva den som Beckham och kollar runt lite på andra bloggar :)

God Natt :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha, tack för trevlig kväll och länkning ! <33 :)

2009-10-10 @ 22:44:16
Postat av: FriidrottsEllinor

Inte friisrottellinor, friidrottsellinor... ;)

2009-10-10 @ 22:45:53
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/
Postat av: anna

ojj, sorry ska ändra det :)

2009-10-10 @ 23:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback