Gymnasiemässa :)

Hej hej

Sorry att jag inte skrev igår. det var som vanligt på praoen, sen efter så var jag med johanna och vi tog massa bilder och så. Senare på kvällen var även juuel med ;)

Idag var det först prao då. Sen efter lunch mötte jag jennifer vid cykel och mc hallen för hon praoar där. Sen mötte vi upp nelly och vi gick till rackethallen där gymnasiemässan skulle va. Jag, johanna och jennie gick runt och gjorde en tipspromenad där man kunde vinna en dator och ipod tuch och så:) sedan gick vi runt och gjorde lite andra uppgifter och så :)
Jag och jennifer tog även bilder som man kan ta där, aaas fina blev dom, ska scanna in dom på datorn så ska ni få se :)
Sen vann Jennie en ipod tuch som i vanliga fall kostar typ 3000 kronor! Åååh, shit vad avundsjuk jag blev men jätte stort grattis jennie :) dom drog lappar och så kom hennes namn upp :O as coolt ;)
tiden gick så fort så vid helt plötsligt var klockan 3 och jag cyklade hem medan johanna o dom åkte bil.
Sån hiimla motvind, shit asså, hatar blåst :@

Sången ikväll är inställd pga av att annen är sjuk, :( så då får jag hitta på nåt annat, va me nån eller så :)

bilderna kommer hääär, det funka inte med scanningen så jag tog bild med kameran :P




:)

Puss, hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback