Häärlig konversation med Bettan (Sandra) och Birgitt (jag) :)

ja, det började med att jag läste en tjejs blogg, vid namn sandra. Det visade sig att hon brukar vara här på Gotland på somrarna så jag tyckte det var kul att följa hennes blogg! Blev sedan kompis med henne på facebook, och sedan började vi chatta på msn.
Eftersom min skola är med i matakuten sa jag till henne att hon verkligen skulle kolla på det i går kväll. Sedan ville vi chatta under programmet, men eftersom jag har en bärbar dator med inte hon så kunde vår dröm inte bli uppfylld, hahah :) Vi hade då en tårfylld (iroinsk) konversation på msn som lyder som följade här nedanför.

Väldigt skojj hade vi iaf :) ♥




KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT SE DEN STÖRRE!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Man ser knappt vad det står!

2009-10-13 @ 15:23:55
URL: http://bbbeeeeaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback