HEEEEEEEEEEEEEELG!!

Ååh, vad skönt med helg!
Och de kommande två veckor har vi prao, sedan veckan efter det är det höstlov!! Såå himla najjs asså. Man kommer inte vara i skolan på 3 veckor!! :O

aja, idag var det som vanligt i skolan förutom att jag och jenny sprang fram och tillbaka över hela skolan  som två dårar, haha:S :)

När jag kom hem städade jag. Så nu är det klart.

Ikväll ska jag hjälpa josse och ellinor att dela ut reklam. Sedan ska vi kanske göra nåt efter :)

Igår hade jag med mig kameran till skolan, och ni kan få se några bilder:












Jag o Emma körde lite disco dans i caffis, haha! :)





Aa, det var lite bilder!

Ha en trevlig fredags kväll allesammans! :)


Kommentarer
Postat av: Amalia Larsson :)

Fiiina bilder ;D <33

2009-10-06 @ 23:19:22
URL: http://amalia.larsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback