Kul :)

Hej! :)

Idag har det varit en jätte kul dag på praoen, jag fick åka med en som heter Linus till studie och yrkesmässan nere i tennishallen :) Jag fick fota och han intervjuade. Det var en ganska stor systemkamera, as coolt ;)
Det var sskojj. Sedan åt jag själv för Staffan var och åt på annat håll. Sen visade Linus mej hur man redigerade bilderna :)
När jag kom tillbaka till "min plats" så visade Staffan mig hur man redigerade in artiklarna i tidningen, shit vilket jobb asså :O :). Fattar inte att han kan allt ;)

Fick sluta lite tidigare så jag skulle hinna hem och äta lite innan dansen. Den börjar 16-10-17.10 sen direkt efter det 17.20-18.20 är det disco. Sen direkt efter dansen ska jag och pappa åka ner till mässan, eftersom man kan ta med föräldrar och kolla :)

Nu ska jag äta lite, sen sticka iväg på dans.

ha de gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback