KVÄLL !

Har tillbringat hela kvällen ute hos våra kusiner, vilket har varit super kul! Vi gick bland annat upp på deras vind, vilket var skiiit läskigt, plus att dom skrämde mej hela tiden!! :S
Sen visade Johan oss bilder från Nya Zeland, och bland annat en film när han hoppade BungyJump, shit vad läskigt!!
Sen har han även visat mej lite olika inställningar på kameran eftersom han har systemkamera och tar mycket bilder själv, så det var skoj :)
Låter väl som en lyckad kväll..? :)

Tidigaare på dagen så var jag med mamma en sväng på stan, fick en jätte fin kjol, tack mammi:) Sen så köpte jag ett puder och två olika strumpbyxor:) Sen mötte jag Johanna och vi cyklade till Rimi och handlade godis. Vi hamnade sedan hemma hos mej där vi bara snackade och tog lite bilder:)

Imorron har jag först träning 11-13. Sen ska jag och pappa, och så hoppas jag att Johanna vill åka med, åka till GGN. Pappa ska jobba där och jag tycker det är kul att kolla på allt körande!
Sen på kvällen kommer Johanna hit och håller mej och Emma sällskap :)

Nu ska jag kila in i duschen, mer bilder får ni kanske i morron <3


Traaining!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback