Löördag!

Hello :)

Just nu sitter jag uppe hos våra grannar, vi ser tv och äter godis :)

Idag har jag varit med Lovisa.
Jag cyklade först till hemmakväll i MOTVIND och lämnade filmer, sedan till Ellinor, då cyklade jag typ halva Allégatan i MOTVIND, där hämtade jag min mobil eftersom jag glömde den där igår. Sedan till Lovisa, genom massa skogar i MOTVIND! Gissa om jag såg ut som en dränkt katt när jag kom fram...? Ja! :S
Plus att jag fick stå utanför Lovisas dörr i typ 2 år eftersom hon damsuga och jag stod och ringde på hennes dörrklocka som en galning!! Haha:)

Vi åt lunch sedan såg vi film och myste. Fast lille Lovisa var så trött så hon sov typ halva filmen så jag fick sitta där och skratta för mig själv, haha :)

Sedan åkte jag hem och nu är jag här.

Imorron ska jag nog ta det lugnt, vet inte riktigt än. Sen på måndag är det ju första dagen på praoen, och lite nervös är jag :)




Kommentarer
Postat av: Lovisa

det är ju inte mitt fel att du inte vågar gå in i vårat hus! :P

2009-10-05 @ 22:05:04
URL: http://kickinavel.blogg.se/
Postat av: Lovisa

det är ju inte mitt fel att du inte vågar gå in i vårat hus! :P

2009-10-05 @ 22:05:09
URL: http://kickinavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback