Något nytt!

Ja, jag tänkte börja med något nytt här i bloggen! Hiss och diss! Tycker själv det är kul att läsa andras hiss och diss så nu tänkte jag börja med det :)


HÖSTLOV!
Tänk en HEL vecka med långa sovmornar och massa annat kul! Så är det skönt nu när man har gått några månader i skolan. Kunna vila upp sig inför julbetyg och massa annan stress :)

JUL!
Ååh, I love jul asså! Det är inte bara själva julafton som är mysig, utan även julklappshadel och julstämningen här hemma :)

GODIS!
Seriöst, jag är beroende av godis, inte bra, inte bra! Men vem tycker likom inte att det är gott. Choklad, lakrits jaa, allt sååå himla gott!! Haha :)


STÄD!
Såå himla booring att städa asså! Men som sagt, man måste få det gjort. När man sedan har fått det klart är det ju super skönt att se resultatet över hur bra det har blivit.

RASTLÖSHET!
Bland det tråkigaste som finns är när man inte har nåt att göra. Man bara sitter. Till exempel framför datorn. Efter ett tag har massa timmar gått och man har bara suttit och inte gjort någonting helt enkelt!

SEGA DATORER!
Hur jobbigt är inte det liksom! Man sitter och gör massa grejer, och så börjar datorn tjorva och man måste starta om datorn, och börja om på nytt!!

KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: Joel

Nu snor jag din idé. ;)

2009-10-19 @ 12:15:49
URL: http://joeeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback