Prao dag 1 och dans :)

Hej hej.
Idag var det ju första dag på praoen, jag praoar på Gotlands Media. Och där just jag är jobbar dom två stycken och dom gör alla tidningar som man får med i GA och GT ibland. Som Näringsliv, BoBra, Lantbruk, Gotland JustNu.
Jag fick skriva lite och ta reda på nån fakta. Inte så jätte jätte kul, men jág hoppas det blir roligare i morron :)

Sen efter det så cyklade jag till dansskolan. Då cyklade jag o louise upp till rimi och köpt frukt och godis :) Sedan var det jazz. Asså dansen är rolig men ganska svår så jag måste träna mer ;)

Efter dansen följde Louise med mej hem ett tag :) <33, vi hann inte va så länge för hon skulle hem. Men vi ska träffas nån annan dag :)

Har duschat och så. Klockan 9, eller 8...?? aja, nån tid då är det matakuten och eftersom vår skola är med så måste man ju se. Så alla som läser detta, se MATAKUTEN på tv4 klockan 9, eller 8. 9 tror jag faktiskt det är ;)

Nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar och så..

Puss hej :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback