SKULAN !

Första dagen i skolan då avklarad. Det var kul att träffa alla igen :) Vi fick även tillbaka massa prov och läxförhör och jag är jätte nöjd med resultaten :)
Sen fick vi även 2 läxor och vi brukar nästan aldrig få läxor :O, haha :)

Efter skolan så var det dans med showgruppen. Jazz. Vi övade teknik och diagonaler så vi fick ingen tid över till dans. Men eftersom teknik och sånt är så viktigt inom dans så gör det inget!

När jag kom hem var mammi hemma, har saknat henne, hihi ♥ Jag fick en kofta av mamma och strumpor av moster! Tack så hiimla mycket verkligen! :)<3

Nu mot kvällen har jag skrivit klar min bokrecension men ska ännu renskriva den på datorn för den ska in i morron. Sen har jag fixat lite till min gympa lektion som jag ska leda själv om några veckor. Vad jag ska göra berättar jag när det närmar sig! :)

Nu ska jag kika på lite andra bloggar, sen i kväll blir det MATAKUTEN! Se, se, seee TV4 klockan 21.00 :)

Kram


Bild från när jag och Ellinor lagade mat och dukade fint i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback