SÖNDAG !

Hello!
Vaknade halv 11 i morse. Så jag gick och kollade på klockan, halv 10! Hade ju glömt bort att man skulle vrida tillbaka klockan:P

Har skrivit lite på min bokrecension och sånt. Har inget inplanerat idag. Men jag har insett att jag har gjort nånting varje dag på lovet, vilket är skoj! Så det kanske är skönt att bara inte göra nåt idag ;)

Ska kanske göra ny design igen. Haha, asså jag måste va konstig! :S Jag gillar den jag har men jag får se. Alla har typ sina designer 2000 år, men jag byter typ efter en månad, haha :D
Vi får se hur jag gör...

Jag vill ha jul, hejdå :)

 


:)


Kommentarer
Postat av: Moaaa :)

Helt klart fel färger Anna;D Rött och svart ska de vara xP

2009-10-25 @ 22:18:09
URL: http://moalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback