STÄD !!

Ja, just nu håller jag på och städar. egentligen ska jag bara städa mitt rum och toaletterna men eftersom mamma, moster, mormor och morfar har åkt till ROM!! Så måste jag städa vardagsrummet och köket då, eftersom mamma är bortrest. Är klar med toaletterna, vardagsrummet och köket. Jag kände att det gick ganska smidigt och enkelt. Har bara mitt rum kvar nu då.

Lisa sov här i går, lite spontant sådär, det var mysigt:) Sen på dagen var jag på stan med johanna och köpte mjukisbyxor, kofta, örhängen, nyckelring och ett halsband. kanske kommer bilder på det, vet inte!

Men nu ska jag kolla lite på datorn, sedan återstår bara mitt rum kvar att städa....

Puss på er!


Hej, jag va liten där! Sommaren 2005!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Thih, det såg ju nästan ut som mej, syrran.. ;) kram // syster <3

2009-10-25 @ 09:33:56
URL: http://eeeemmmaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback