Staden :)

Ja, som sagt jag och Lovisa begav oss då på stan.

Vi började på cubus och där var vi typ 1 timme för lovisa provade hela 16 plagg, hon är ju lite som hon är den lilla spillevinken, men det är därför jag tycker om henne! :) <3
Sen gick vi vidare och kollade lite, jag hittade ett par as snygga jeans på bikbok som hade kostat 600, men nu kostade 249, det kallar jag ett kaap! :) Sen köpte jag ett lila nagellack.
Ja, vi traskade på där. Vi hamnade på McDonalds där vi drack vatten, som senare övergick till cola. Sen blev en som jobbade där sur för att vi tog sönder ett sugrörslock. Hallå liksom, vi skulle ju liksom slänga det sen!! :S Återanvänder dom locken eller vad är det frågan om!!? haha :)
Sen missade Lovisa bussen, plus att det började regna! hej, vi hade ju turen med oss i dag verkligen!!
Så jag stjussade henne hem till mig på cykeln sen fick hon gå hem den stackarn :(

Ikväll händer det nog inte så mkt, hade tänkt testa det nya nagellacket.
Ojj nu blev det långt, hoppas ni har orkat läsa. Här kommer lite bilder från dagen och på jeansen, dock inte på nagellacket eftersom kameran på min mobil inte är den bästa!

Enjoy people! :)


Ja, ni ser juu själva hur mkt kläder hon skulle testa! haha :)


Eftersom Johnny tjatar om mössa på träning, hade vi tänkt att komma med dessa nästa gång, vad tycks? :)


Ja, hela resan slutade på donken, där vi satt och pratade med lisen! :) <3


Mina jeans, vad tycks? :)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback