TORSDAG !





Hej!

Förlåt för usel bloggning men nu bloggar jag iallafall :)

Idag var jag ju först i skolan. Det hände inget speciellt. Vi hade samling i aulan för prisutdelning till dom som vann i den där planch tävlingen på världsarvsdagen. Jenny, Hedda, Andre och Nellie kom 2:a så dom vann en as stor choklad ask! Ja, jag är är avundsjuk! :D haha.
Sen när jag kom hem gick jag upp till dansen men det va ingen, haha!
Pluggade lite matte, fick även lite hjälp av Danne för jag fattade inte allt :P Och i morron har vi tyska prov. Jag kan det bra, så jag hoppas på det bästa!

Till middag gjorde jag stuvade makaroner och korv. Och det gick ju jätte bra när jag skulle stuva makaroner *host*, kastrullen var verkligen inte full med skum(?), haha! :D Men så kan de gå ibland, så är de bara!!

Ikväll har jag sett S.O.S Gute, fett kul att se :P

Vi börjar 9 i morron, as skönt.
När jag kommer hem ska jag städa, sen ska vi ut till våra kusiner. Ska bli kul att träffa dom eftersom det var ett tag sen :)

GodNatt, säger jag nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback