21.52

Hejhej!
Idag var det träning som vanligt då. Vi körde lite passövningar, och körde ganska mkt två mål!! deet är najjs :)
Sen körde vi en knä övning efetrsom många tjejer som spelar fotboll får problem med knäna, så det var ju bra!

När jag kom hem så hoppade jag in i duschen, sen lånade jag en gitarr av oskar. För att få godkännt i musik så måste man spela ett instrument och sjunga upp för läraren. har valt sång så nu måste jag öva öva öva, sen så måste jag lära mig accorden bättre :)

Imorron är det sovmorgon så vi börjar 9. Skööönt!!

Sen ska familjen till stugan och sova där. Vi kommer hem på lördag då..

Kram



Kommentarer
Postat av: Amalia

Du och din lilla syrra är så lika! :)<3

2009-09-11 @ 11:53:00
Postat av: sv till amalia!

haha! neej, det är vi inte ;)

2009-09-11 @ 14:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback