22.00

God kväll!!

Har duschat nu, så nu sitter jag här och läser lite bloggar :)

Måste bara säga att just nu är mitt liv toppen, dans och fotboll nästan varje dag=underbart!! Visst, ibland blir det stressigt när man ska hinna med allt, skolan är ju väldigt viktigt också. Men jag försöker planera, när jag ska plugga så det inte krockar med dans o fotboll :)

Har sovmorron i morron, som alla andra fredagar :) det är vääldigt nice!

Igår åt jag hallon, åhh vad det är gott!! Men dom här var gul/oranga.. Det var en annan sort som var sötare, och det var bland det godaste jag har smakat!!

Och idag regnade det också, fast som tur var hann det försvinna innan vi skulle ta lagfotot :)


Good Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback