Blåst= I hate!!

Hej hej!
Ännu en blåsig dag, vilket gjorde det var lite svårt att sova i natt, men det är smällar man får ta :)

Ja, som sagt så pluggade jag hos ellinor i går. Josefin var också med. Det gick bra, jag gjorde lite engelska och lite No :)
Sedan bestämde vi att Ellinor skulle sova hos mig. Så när vi hade ätit hos henne så åkte vi hem till mig. Vi handlade lite godis först också :)
Vi såg kändisdjungeln och lite annat, men jag blev så trött så vi somnade runt 12!

I morse så åt vi en lång frukost sedan cyklade vi ner på stan. Eftersom jag hade 600:- present kort på Ur & Guld så köpte jag ett Tomas Sabo armband och en berlock till, jääätte fint, bild kommer sen :)
Sedan köpte jag 4-stegsfil till naglarna, mascara och lypsyl, lite bra grejer att ha helt enkelt :)

ska äta lunch typ halv 3, sen ska jag iväg på dans. Sen direkt efter är det sång.
Klcokan 7 är det gymnasiemöte också. Så det blir mycket i kväll :)

Bilder på inköpen kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback