Cykelutflykt

Hejhej
idag slutade vi elva. Men då hade vi inte ätit än, så nästan hela klassen satt sig och sin matsäck tillsammans. När den var 11 ungefär cyklade jag hem eftersom allt var klart då.

Vi började klockan 8 och vi var andra klassen ut på stationerna :) det var massor av roliga stationer, mycket roligare än förra året tyckte jag :) Det var klass 92 och 95 som satt :)
Jag tror vi kan vinna för vi hade namnlappar och sjöng och dansade och allt sånt så vi fick massor av extra poäng så det var ju bra! det som var jobbigt var blåsten, såå jädra jobbigt att cykla på vissa ställen :/

Aa, när jag kom hem så packade jag upp sen började jag städa och rensa mitt rum. Jag rensade ut lite grejjer så nu är det lite mindre saker i mitt rum. Sedan städade jag då.

Har inga planer för kvällen och inte övriga helgen heller. Men nånting hittar jag nog på :)

Lite bilder från idag:


Nästan hela klassen :)


Julias smeknamn, haha! :)


Hmm, bjuder på denna, vi hade iaf solglasögon och sånna där krigssträck, plus massa annat :)



Några från klassen, när vi nästan var klara!

Det var några bilder. Tog inte så mkt idag faktiskt..

Ha de göött!! :)


Kommentarer
Postat av: Moaa

Ändå kul att cykla, när vi har nått sånt på skolan går vi ut och går :/ hiihi, men de är ju lite skillnad mellan Gotland och Norrbotten :DxD

2009-09-04 @ 16:10:10
URL: http://moalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback