Daaance and football!!

Jaa, först då så gick jag ju på dans som började 16.10. Då hade vi jazz med madelene, och vi ska köra olika danser till MJ medley, så det ska bli kul :) assså dansen var ganska snabb, och det var ganska roliga steg och så :)
Sen så 17.10 så hämtade pappa mej o ellen på dansskolan sedan åkte vi ut till Bro där vi skulle spela. Vi vann med 2-0 men vi spelade inte så bra tyckte jag :S vi var taggade som aaas även gick det inte så bra. aja, huvudsaken är ju att vi har fått 3 poäng :)

När jag kom hem hade jag jätte ont i magen och stressade in i duschen för att hinna till idol.. men tror ni det är nåt idol i ikväll då...??! NEEEEEEEEEEEEJ! Här hade man stressat in i duschen och allt!! :( aja:)

Nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar.

Imorron ska jag va med Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisa!ååh, vad jag saknar henne, asså vi har typ inte vart sen i somras, det är sjuuukt!! Ska bli skojj! :)

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt blogg-kollande..

Puss, hej :)


Kommentarer
Postat av: Amalia

Är det du ock Lisa på bilden? :) <3

2009-09-21 @ 21:02:55
URL: http://amalia.larsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback